Πως μπορώ να αγοράσω από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η διαδικασία αγοράς στην smartmall.gr είναι πολύ εύκολη:

1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu για να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να βάλετε στην αναζήτηση αυτό που θέλετε και θα σας παρουσιάσει αμέσως τα σχετικά προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα μας.
2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το και κάντε κλικ στο κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ», το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας.
4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Αν δεν έχετε κάνει εγγραφή στο site μας μπορείτε να την κάνετε στο τελευταίο βήμα ή να ολοκληρώσετε την αγορά σας σαν επισκέπτης. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω PayPal, είτε με τραπεζική κατάθεση.

Πρέπει να γίνω μέλος για να μπορέσω να αγοράσω;

Αν γίνετε μέλος θα έχετε πολλά προνόμια όπως γρήγορη μετάβαση στο καλάθι, αυτόματη συμπλήρωση των στοιχείων σας, επιλογή μεταξύ διευθύνσεων κ.α. Παρ’ όλα αυτά εάν δεν επιθυμείτε να γίνεται μέλος μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας σαν επισκέπτης.

 

Μπορώ να προμηθευτώ τα προϊόντα σας από φυσικό κατάστημα;

Έχουμε παρουσία μόνο online στο internet ως eshop, ωστόσο για τα προϊόντα που παραγγείλετε τα παραδίδουμε εμείς στο χώρο σας δωρεάν

(Η δωρεάν παράδοση Ισχύει μόνο για την πόλη της Καβάλας).

Αν έχετε δει κάποιο προϊόν μας που σας ενδιαφέρει παρακαλώ καλέστε μας πρώτα στο 6949230484 για να βεβαιωθούμε για τη διαθεσιμότητα.

Δεν έχω πιστωτική κάρτα, μπορώ να αγοράσω?

Φυσικά. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε με Paypal, είτε με τραπεζική κατάθεση ή τέλος με web banking.

 

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την ίδια εργάσιμη ημέρα, αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελίας σας έως τις 14:00 το μεσημέρι. Η παραγγελίες παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε το “Status” της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική , έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στη σελίδα «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ».

 

Ειναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

Είναι το πρώτο πράγμα που εξασφαλίσαμε και δεν έχετε κανένα λόγο να ανησυχείτε.
Η smartmall.gr αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες.
Η smartmall.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση μέχρι 256-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο Internet.
Το SSL (Secure Sockets Layer), έχει θεσπιστεί παγκοσμίως ως το ασφαλέστερο πρωτόκολλο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες – και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Τα στοιχεία των χρηστών (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση κατοικίας, κλπ.) και των συναλλαγών των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι απόρρητα. Η smartmall.gr βεβαιώνει ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Προχωρήστε άνετα στις συναλλαγές σας, έχουμε διασφαλίσει την ασφάλεια τους!!!

 

Ανανεώνονται τα προϊόντα τα οποία έχουν εξαντληθεί;

Καθημερινά ενημερώνεται η γκάμα των προϊόντων μας αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα υπάρχει διαθεσιμότητα σε προϊόν που έχει εξαντληθεί.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας δίνοντας τον κωδικό ή όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε σχετικά με το προϊόν που σας ενδιαφέρει και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

 

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές της www.smartmall.gr

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο «Newsletter» θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα και προσφορές στα προϊόντα μας.

 

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης αν τον έχω ξεχάσει;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα «Σύνδεση». Συμπληρώνετε το E-MAIL και πατάτε «Ξέχασα τον κωδικό μου». Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

 

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

 

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας και θα το αφαιρέσουμε εμείς για εσάς με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν έχει εκτελεστεί.

 

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.